Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csapatunk tegnap útra kelt, hogy egy izgalmas, és veszélyektől sem mentes expedíciót folytasson az idegenek inváziós központjába.

Leghaszontalanabb társunk, Csang Lao-Sing bácsi már az elején kidőlt a sorból, ugyanis a kínai piac látványának nem bírt ellenállni, és élienvadászat helyett inkább árulni kezdte a portékáját. Nem vesztettünk sokat vele, hogy kidőlt a sorból.
Az első feladat az idegen entitások inváziós táborának lokalizálása volt, ami könnyen ment, miután álruhában csatlakoztunk az egyik különítményükhöz.

álruhában

A táborban meglepetésünkre több ezer idegen létforma állomásozott. Jancsika önként vállalta, hogy lenyomozza az imént látott klingonokat, de szerintem csak megtetszett neki az egyik klingon csajszi.
Mária néni is társra talált, egy még nála is szőrösebb wookie személyében.

Mária néni és két új barátja

Így aztán egyedül maradtam, rám várt a feladat, hogy kiderítsem az idegenek valódi céljait, és hogy megszerezzem az inváziós terveket. Be is épültem egy csapat Konohából származó nindzsa közé, de használható adatot nem sikerült kiszednem belőlük. De hol lehet ez a Konoha? Vajon ez az élienek titkos bázisának neve? Ha igen, melyik bolygón található? Számtalan kérdés motoszkált bennem, ezért a válaszok reményében ezután magával Darth Vaderrel beszéltem személyesen, aki viszont nem vette jó néven a kérdezősködésemet, ezért tököncsapott a fénykardjával. A következő bevetésre ágyékvédőt is hozok.
Fájdalmaim ellenére sem adtam fel, és kitartó keresésem eredményeként megtaláltam Spock kapitányt. Őt is faggatni kezdtem, amire ő az elmeölelés egy különleges, tökönrúgással kombinált változatával reagált. Valamit ezek nagyon titkolhatnak, ha ennyire agresszíven reagálnak a kérdéseimre.
Ezek után visszamentem a szállóra, ahol a szomszéd szobában két élien szállt meg: az egyik Simon Belmontnak nevezte magát, és egy félelmetes nagy ostorral hadonászott, a másik meg valami kék hajú élőlény volt, valami Konan... bár emlékeim szerint Konan kicsit másképp néz ki.

conan.PNG

Vasárnap álruhát váltottam, immár medvedisznóembernek álcázva próbáltam információkat kiszedni az élienekből. Elsőnek valami Kagome nevű, meglepően emberszerű külsővel rendelkező lénynek próbáltam a bizalmába férkőzni. Ezúttal sem jártam túl nagy sikerrel, ugyanis kis idő után odahívott valami fehér hajú, kutyafülő entitást, aki olyan erővel ánuszba rúgott, hogy menten rektális vérzésem támadt. Így aztán félrevonultam, és a Szájensz Bélától elcsórt Varázsdió kenőccsel kúráltam magam.
Délutánra ismét munkaképessé váltam, és egy bizonyos Jiraiya sensei nevű lénytől sikerült megszereznem Konoha pontos térképét. Bár az nem derült ki, hogy melyik bolygón található, de a semminél ez is több.
Örömöm nem tarthatott soká, ugyanis összetűzésbe kerültem egy csapat klingon harcossal, akik körülmetélést akartak rajtam végrehajtani egy bat'leth-tel.Inkább elbújtam egy bokor mögé, és megvártam, hogy az idegenek elhagyják ezt az ideiglenes telephelyet.

Az egyetlen hasznos dokumentum, amit sikerült megszereznem, az Konoha térképe. Minden bizonnyal ez valami hatalmas élien űrbázis lehet, hiszen rengetegen jöttek onnan.
Máriának és Jancsikának viszont nyoma veszett. Most hazamegyek, kipihenem az elmúlt két nap megpróbáltatásait, majd mentőexpedíciót szervezek az eltűnt kutatótársak megmentésére.

Addig is hallgassátok Dzsoni művét:

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr458530350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása