Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Én, Szájensz Béla, újra visszatértem! Bizonyára feltűnt, hogy a blogunk bő egy éve szünetelt. Ennek a legfőbb oka az volt, hogy a betegségem ismét rosszabbra fordult, és több, mint egy évet töltöttem a Tajgetosz Pereme elmeotthon zártosztályán, a munkatársak meg ez idő alatt egy szupertitkos kutatáson vesznek részt az Antarktiszon. (Hoppá, lehet, hogy ezt nem szabadott volna elmondanom?) Így aztán senki nem maradt, aki vezette volna az internet tudományos fellegvárának számító blogunkat.

De most újra itt vagyok, egészségesen és munkaképesen.

Ma reggel kaptuk a hírt, hogy Sopronban ismét idegen létformák jelentek meg. A hír hallatán rögvest összehívtam az élienvadász társaságunkat. Lássuk az ő bemutatkozásaikat!

1. Vlagyimir Szergejevics Sztahanov.
Méltán híres etilalkohol-hívő barátunk sajnos épp elvonón van, de megígérte, hogy mihelyett tud, csatlakozik hozzánk. Addig is jobbulást kívánunk neki, és csak óvatosan a dugivodkával!

2. Athenosz Mária.
A Taigetosz Pereme elmeotthon állandó lakója, így az utóbbi hónapokban munkakapcsolatunk kifejezetten intenzívvé vált. Kicsit nehéz volt őt megszöktetni (szó szerint is), de most itt van, és a munkánkat segíti. Mária erőssége, hogy meglátja és felismeri a rejtőzködő életformákat, főleg ha már legalább három napja nem szedi a gyógyszerét.

 3. Kovács "Koczka" Jancsika.
A goa'uldok anatómiájának mestere, és stábunk egyetlen klingon nyelven beszélő tagja sajnos nem lehet most velünk. (Megbukott fizikából, ezért a szülei nem engedték el.) De megígérte, hogy ha e-mailben elküldjük neki a vizsgálati anyagokat, ő szívesen kielemzi. Már amikor éppen titokban hozzá tud férni az internethez.

A híres élienvadász csapatunk két tagjára, Jürgen Walterssonra és Csang Lao-Singre idén nem számíthatunk. Jürgen súlyos sérülésekkel került kórházba, miután Apollón néni egy tüskés vibrátorral megerőszakolta, Csang barátunkat pedig letartóztatták csempészáru forgalomba hozataláért. Jürgennek jobbulást, Csangnak pedig mielőbbi szabadulást kívánunk!

A veszteségeket kompenzálandó, két új tagot felvettünk a csapatba:

4. Polderski Ödönke.
Cáfoljuk, hogy a Polderski-család legifjabb sarja, a mindössze 15 éves Ödönke protekcióval került volna csapatunkba. Bár semmiben nem kiemelkedő, ő ismeri legjobban a melegek életét (a szivárványosra festett haja, szivárványszínű bikinije és a magassarkúja alapján gyanítjuk, hogy ő is az), és ki tudja, egyszer még hasznos lehet egy ilyen téren tájékozott ember a csapatban. Bár én, Szájensz Béla kijelentem, hogy nem vagyok hajlandó vele egy sátorban aludni!

5. Zeusz Farbatosz.
Athenosz Mária régi barátja,  bár a szóbeszéd úgy tartja, hogy vannak perverz hajlamai. Hasonló paranormális képességekkel rendelkezik, mint Mária. Biztos vagyok benne, hogy hasznos tagja lesz a csapatunknak.

Kalandra fel, irány Sopron!

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr956470021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása