Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szereplők:

Seiko Hitachi (せいこ ひたち) meghatározhatatlan nemű lány
Yamaha Suzuki (やまは すずき) autóbuzi kissrác
Fuji Fika (ふじ ふぃか) harcos csaj, egy vulkán megtestesülése
Kawasaki Nagasaki (かわさき ながさき) őrült motoros, aki ha be van rúgva, nindzsának képzeli magát
Hirohito Honda Tamagotchi (ひろひと ほんだ たまごっち) egykori autóversenyző, aki miután ráébredt, hogy még az amatőr versenyeken sem bír az utolsó helyről elmozdulni, inkább műszerésznek állt
Hiroshima Ramadan Harakiri (ひろしま らまだん はらきり) japán terrorista
Kagome (かごめ) a középkori japánt is megjárt vendégszereplő
Hikaru Sulu (ひかる する) vendégszereplő a jövőből, főállású űrhajós


Helyszín: Seiko lakása.
Seiko: Jaj Fuji, én olyan szerelmes vagyok!
Fuji: Jaj de jó Seiko! Na és kibe?
Seiko: őőő izé... azt elfelejtettem. Sajnálom.
Fuji: Hú, egyszer én is jártam így! Csak én randi közben... Na és mondd, fiúba vagy lányba vagy szerelmes?
Seiko: Azt már nem tudom, nehéz róla eldönteni!
Fuji: Akkor egymáshoz illetek!
Seiko: Ha te mondod, Fuji... 
Fuji: Elolvastad azt a könyvet, amit adtam?
Seiko: Persze, de olyan furcsa az egész, mint ha visszafelé történnének az események!
Fuji: Te marha, hiszen azt hátulról kell olvasni!
Seiko: Ja tényleg, elfelejtettem!

Eközben máshol:
Kawasaki: Képzeld Hirohito! Tegnap olyan jó ötletem támadt!
Hirohito: Valóban? Mi az?
Kawasaki: Nem tudom.
Hirohito: Gondolkozz, Kawasaki!
--- 5 órával később ---
Kawasaki: Gondolkoztam!
Hirohito: És?
Kawasaki: Nem sikerült... Inkább menjünk, és rúgjunk be! Hoztál szakét?
--- Hirohito elővesz a kimonója alól egy jókora üveg szakét, és mindketten nindzsává isszák magukat. ---

Yamaha: Képzeld, Yuki Kuki! Szerelmes vagyok!
Yamaha: Mondj már valamit, Kuki!
Yamaha: Kukiiii! (De Yuki Kuki, Yamaha plüssmacija nem akar megszólalni.)
Yamaha: Kuki, mondj már valamit! Szerinted jó ötlet, hogy beleszerettem Seikóba? Még azt sem tudom, hogy fiú-e vagy lány!

(Hamarosan következik a folytatás!)

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr674825853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása