Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bányásztábor

2012.05.13. 01:25

Tudományos stábunknak ismét szenzációs ötlete támadt: a mindig bátor Szájensz  Bélát ezóttal egy bányásztáborba küldtük. Egy hetet fog eltölteni egy külszíni bánya szomszédságában, harminc igénytelen egyedi stílusú bányásznövendékkel. Lássuk hát az első nap után Bélánk beszámolóját:

 

Béla vagyok. Korán reggel megérkeztem a táborba, ahol egy mosdatlan bányászhölgy és egy legyek által belepett, szénporos arcú bányász úriember elkalauzolt a sátramba. Hárman vagyunk abban a sátorban, egy külszíni szilíciumbányász srác, egy rozsdás arcú gnájszbányász, meg én, Béla.
Miután lepakoltam a masszív seggszagtól és tömény piaszagtól bűzlő sátorba, felderítettem a terepet. A kantinban megismertem egy csodaszép érdekes arcú, jó illatú messziről bűzlő, savas lehelletű, szilíciumporral vastagon kisminkelt leánnyal.
Eme leány olyan különleges volt, egyből megragadott a látványa. Testét vastag prém borította, melyet még maga Csubakka is megirigyelt volna. Fogai az evolúció csúcsát képviselik: a két szexi metszőfoga egymással 32,8°-os szöget zár be, emellett speciális alakjuknál fogva dugóhúzóként is funkcionálhatnak. Testét vastagon borítja valami savas bevonat, mely megvédi a környezet káros anyagaitól, illetve távol tartja magától a legtöbb élőlényt. Az agyi teljesítményéről inkább nem akarnék elhamarkodott következtetéseket levonni, bár nem sok jóra számítok azok után, hogy az étkezőben villával ette a levest, és késsel próbált magának egy szeletet vágni a teából. A modern technikának hála, lenyomoztam a facebook-adatlapját. Ott profilképnek egy fekete négyzet volt beállítva, amit hosszas elemzés után rájöttünk, hogy nem paintben csinált - mint midnen más, kicsit is értelmes ember -, hanem bezárkózott este a wécébe, lekapcsolta a villanyt, és ott lefényképezte magát a telefonjával. Gratulálok neki a szenzációs kompetenciájához és agyi teljesítményéhez!
A következő napokban erről a hölgyről entitásról fogok lehetőségeimhez mérten minél többet megtudni.
Béla vagyok.

 

Eközben a bányászlányka naplójából:

Ma be költöztem a táborba ahol mindenki oan gonosz vólt. Kinevettek amiért nem tuttam hogy hogyan kell használni a villát. =( De láttam egy naon cukker pasit is OwO egész nap engem bámult szerintem tetcem neki sőt lehet meg fogja kérni a kezemet OAO :3
Az a baly hogy sztem kicsit sokacsaka a távolság közöttünk mert ő az orrszág másik feléböl jött de nem baj mert ahogy egyik szép régi hevimetál sláger mondgya:  a távollét szerelmesek közt úgy hat, mint a szél a tűzre: a kis szerelmet eloltja, a nagyot tűzvésszé növeli, csak remélem nincsen itten tüzolttó.

 

Ez volt a mai beszámoló, már várjuk Bélánk holnapi jelentését!

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr354505138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása