Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az idegenek táborában

2010.07.22. 18:29

Örömmel jelentjük, hogy munkatársunk, a paranormális jelenségek szakértője, Szájensz Béla felépült! Most az ő beszámolóját olvashatják az idegenek táboráról.

Egyik délután az idegenek után eredtem. Egy 4 főből álló csoportot követtem egészen a táborhelyükig. Egy VOLT fesztivál (angolul: there was a festival, németül: „IST GEWESEN” Festival) nevű rendezvény helyszínét használták telephelyüknek, ahol jellemző módon sátrakban, vagy a szabad ég alatt háltak. Valószínűsíthetően ez az egész szertartás az ívási folyamatuk része, a sátrakat ugyanis legtöbbször párzásuk helyszíneként használják.

Sajnos mielőtt még több adatot gyűjthettem volna róluk, két idegen – az egyik zöld, a másik rózsaszín hajú – lefogott, és egy félreeső helyen egy fához kikötözött. Ott sínylődtem napokon át, míg kollégám, Dr. Jürgen Torres ki nem szabadított.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr812169196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása