Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az elmúlt jópár napot Béla barátunk egy veszélyes kutatásnak szentelte. Kutatásának témája az epilepsziásokkal folytatott orális szex veszélyei. Alább olvashatják a kutatási jelentését:

Béla vagyok. Három napja kutattam, hogy milyen veszélyekkel jár, ha orálisan szexuális kapcsolatba kerülünk egy epilepsziással. (Dzson és Polderski kedvéért kötelességem megjegyezni, hogy kísérletem alanyai kizárólag nőnemű Homo Sapiensek voltak.) Már épp megírtam volna a jelentést, hogy eme művelet teljesen veszélytelen, amikor kis baleset történt: egyik alanyom épp a művelet végzése közben rohamot kapott, és egy határozott mozdulattal leblankolta a hímtagomat. Talán jövő hétre ki is engednek a kórházból.

Ez volt a jelentésem. Béla vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr623251376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása