Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Habár korábban több írásunkban is foglalkoztunk az internetes társkeresés jellemzőivel és buktatóival, szükségét éreztük egy összefoglaló írás megalkotásának a leggyakrabban előforduló kifejezésekről, szófordulatokról, és természetesen ennek leggyakoribb helyes értelmezéséről. Lássuk hát a lista első részét!

Cuki csaj vagyok: nyávogós, hisztis, a legkisebb komolyságot is mellőző cicababa.

Jóképű pasi vagyok: vagy homokos, vagy izomagy.

Egzisztenciával rendelkező férfit keresek: legyen minimum BMW-d, háromszobás családi házad, meg havi fél millás fizetésed.

Nekem a belső értékek a fontosak: ő tök ronda, de te nézz ki baromi jól.

Szeretem a jó bulikat: minden hétvégén a delirium tremens közelébe kerül.

Fontos nekem az őszinteség és a bizalom: neked majd részletes beszámolót kell a nap minden egyes percéről, de fogadd el, hogy ő mindenről titkolózik.

Adok a külsőmre: legalább 6 kiló smink van rajta.

Jófej vagyok, kedves, aranyos, szép: rendszerint a felsoroltak közül egyik sem, viszont nagyképű, öntelt és egoista.

Szerény vagyok: nem szerény, csak antiszociális.

Legyél nyitott: te ne legyél, de nézd el, hogy ő az.

Igazi férfit keresek: legyél durva, ápolatlan, és ne legyen humorod.

Legyél házias: igazából cselédet vagy bejárónőt keres, kis extrákkal.

Házias vagyok: a Maggi-levest meg tudja főzni, meg kezelni tudja a mosógépet.

Komoly úriembert keresek: befásult, ódivatú párt keres, nulla humorral, aki kiszolgálja, eltartja, de mellette egy szót se szól, ha másfelé is tekinget.

Belevaló csajt keresek: annyiszor, és úgy meg lehessen dugni, ahogy épp kedve tartja.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr764923888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása