Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Igen, ismét a Facebookról van szó! Eddig is tudtuk, hogy eme oldal legfőbb hatalmassága, az amúgy szociális nulla Cukorhegyi Márk mindent saját kénye-kedve szerint alakíthat, na de már azt is ő akarja meghatározni, hogy kit ismerek, meg kit nem?
Természetesen! Ezt is ő akarja meghatározni! Történt, hogy a minap ismerősnek akartam jelölni, akit egyébként Facebookon kívülről már ismerek. Be is jelöltem volna... de a Rendszer, a maga emberfeletti bölcsességével megállapította, hogy én nem ismerem az ismerősnek jelölni kívánt ismerőst (a szóismétlések szándékosak), ezért NEM jelölhetem be. Aranyos dolog, nem? Csak mert a köztudottan antiszociális Cukorhegyi Márk önmaga szociális defektusából indul ki, és úgy szeretné, ha már neki nem sikerül ép emberi kapcsolatokat kialakítani (Mi másért készített egy ilyen közösségi oldalt, mint hogy ez a csökevényes agyú impi így szerezzen magának dugópajtikat? Másképp ez nem sikerült volna neki...), más se tehesse ezt.

Kicsit abszurd, amit a Facebook - és a magát istennek gondoló alapítója - művel. Most nem akarok összeesküvéselméleteket gyártani, de enyhén szólva aggasztó, amit művelnek. Azt eddig is tudtuk, hogy az ÖSSZES dolgot, amit megosztunk (üzenőfal, feltöltött képek, üzenetek, chat), a rendszer elraktározza. Azt is sejtjük, hogy még a privát üzeneteket is elemzi a rendszer, főként reklámozási céllal. Azt is tudjuk, hogy a Facebookon a saját magunk által készített tartalmak (hű, de tudományosan fogalmaztam... értsük úgy, hogy a közzétett üzenőfali bejegyzések, feltöltött képek, általunk készített oldal-tartalmak)  megjelenését is egy önkényesen megválasztott módszer szerint jeleníti meg, vagy rejti el az ismerőseink, "lájkolóink" elől. De hogy akkor még azt is ők határozzák meg, hogy én kit ismerhetek, meg kit nem? Hát szép magyarsággal kifejezve ez egyszerűen agyfasz.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr224923297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása