Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ufóvadászat Sopronban 2.

2012.06.30. 05:25

Vlagyimir beszámolója néhány Homo Sapiens Curvuiensis horda ívási szertartásairól.

Sajnálatos módon a mai napon Ealterssont megviselte a legutóbbi eset, így ő is kiesett a munkából. Mária néninek még mindig nem sikerült az elmeotthonból meglógnia, így ma sem számíthatunk nélkülözhetetlen segítségére. Lao, Jancsika, valamint Juan pedig egy, a közelben felvert megfigyelőtáborban végeznek tudományos számításokat és méréseket, így ma magam maradtam.

Magam maradtam tehát. Követtem néhány, magukat intelligens gimnazistáknak tituláló entitást, bár megfordult a fejemben, hogy milyen gimnáziumban felvételi kritérium a curvuiensis gén megléte? Mindenesetre követtem őket. A sátruk mellett próbáltam elbújni, bár a sátrukat körülvevő hányás, vizelet, széklet és spermium keverékéből álló sűrű massza elvette tőle a kedvemet. (Nyilván eme anyaggal jelölik meg a területeket. Mint amikor a kutyák körbepisálják a területüket.)
Sajnos a megfigyelésem kudarcba fulladt, amikor három meghatározhatatlan fajú, félelmetes entitás üldözőbe vett. Aztán rájöttem, hogy az csak Skrillex és két rajongója volt.

Ennyi a beszámolóm a mai napról, remélem, holnap már a többiek is írnak valamit, mert én már nagyon unom!

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr24620244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása