Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

VOLT fesztivál, 2. nap

2011.07.01. 23:30

Szájensz Béla jelentése a VOLT fesztiválról

A mai napot megúsztam mindenféle galiba nélkül. Úgy látszik, az álcázásom sikeres.

Kora este sikerült teljesítenem expedícióm egyik célját: sikeresen tanulmányoztam a Homo Sapiens Curvuiensis ívási szertartását. Este nagy vihar támadt, és a mellettem levő Homo Sapiens Rockerus-sátrat szétszaggatta a szél. Mikor odanéztem, döbbenten vettem tudomásul, hogy tanúja lettem, amint egy hím egyedük meghág egy szintén hím Canis lupus familiaris egyedet.

Éjjel 3-kor sikerült elaludnom, mert a szomszédságomban tartózkodó szilíciumalapú létformák egy számomra ismeretlen és megmagyarázhatatlan, 80 decibel erősségű szertartást tartottak.

A bejegyzés trackback címe:

https://pvtud.blog.hu/api/trackback/id/tr243031842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása